شنبه، دی ۱۲، ۱۳۸۸

دو ساعت برای فیلم دیدن 1




جدا از داستان و فیلم نامه و کارگردانی و الخ که خودش یه مبحث جداست، به نظر من خاص ترین بخش فیلم بازی خیلی خوب حامد بهداده که تو این فیلم نقش یه آدم کار چاق کن رو به خوبی بازی میکنه. نکته ی قابل توجه دیگه آهنگ های فوق العاده خوبیه که در فیلم پخش میشن که ظاهراً از کارهای گروه های مختلف زیر زمینیه مملکت خودمونن که واقعاً حرف ندارن. یه مثال از کارهای زیبای این فیلم آهنگیه که توی بیابون اجرا میشه (دقیقه ی 72) و خود حامد بهداد مثلاً خوانندشه و موسیقی نواحی ایران رو به همراه بیس و کیبورد و دمام اجرا می کنن که تلفیقش معرکست ( به خصوص تغییر گامهای صدای خواننده، هارمونی های کیبورد و بیس موذیانه ای که در زمینه نواخته میشه) و سه مرد سفید پوش هم به همراهش می رقصن که اون هم جالبه. کلاً صحنه های جالب و به خصوص موزیک های جالب در این فیلم زیاد دیده و شنیده میشن.
- توضیحاتی راجع به فیلم رو می تونید از اینجا بخونید.
- برای اون هایی که علاقه به دانلود دارن لینک دانلود فیلم اینجاست (حجم و کیفیت پایین)، بلاگ لگو فیش هم اتفاقاً امروز راجع به این فیلم نوشت و لینک دانلود تورنت با کیفیت بالارو گذاشت که اینجاست.
- اونهایی هم که اهل خرید و جمع کردن فیلم هستند از اینجا می تونن خرید کنن. (این سایت ارزون ترین سایتی بود که من پیدا کردم)

پی نوشت:
- از این به بعد توی این پست ها که به صورت گاهی گداری گذاشته خواهد شد فیلم های خوبی رو که قبل ها دیدم و یا جدیداً می بینم و همچنین ارزش دیدن دارند رو می ذارم.
- بر خلاف نظر چند نفر، به نظر خودم اصلاً شبیه حامد بهداد نیستم.