پنجشنبه، تیر ۲۵، ۱۳۸۸

سقوط هواپیمای مسافربری تهران-ایروان در جنت آباد قزوین و ...

168 نفر با هواپیما می خورن زمینو همه هم میمیرن و یه کم ناراحتی و رئیس جمهورم چون نا فرم مردمیه دستور پیگیری میده و همین، بعد هم یه کمیته ارزیابی تشکیل میشه و یه ماه سرگرمی و گفتگو و بررسی های مختلف و الخ. خیلی هم مرام بزنن جعبه ی سیاه رو میان توسط تیم مخلص و بدجور زحمت کش بررسی و ارزیابی پیدا می کنن و کلی منت که دیدید ما چقدر زحمت کشیدیم تا جعبه سیاهو پیدا کردیم؟! آخه بچه ها فقط شبا وقت گشتن داشتن و این موقع ها جعبه سیاه سخت دیده میشه. نتیجه ی تحقیقات هم این میشه که از این سری میدیم بچه ها جعبه رو نقره ای متالیک رنگ بزنن که شبا بهتر دیده بشه و در موارد مشابه بچه های تیم جستجوی جعبه ی سیاه خیلی اذیت نشن. و در آخر هم یه کمیته تشکیل میشه به نام معاونت رنگ و نقاشی و بتونه جعبه ی سیاه هواپیماهای جمهوری اسلامی ایران با خداد میلیارد بودجه و دفتر و دستک و چندین و چند نفر پرسنل وانواع و اقسام رئیس و قربان مشاور و معاون اول و دومو و ... و هر سال هم یه همایش بین و المللی رنگ و نقاشی برگزار می کنن و همه هم خوشحال از این همه پیشرفت و گسترش مرزهای علم...
اگه آمار تعداد دفعات پخش این خبر در رسانه های مملکتمون با کشته شدن زن مصری در آلمان مقایسه بشه شرط می بندم تعداد دفعات پخش خبر زن مصری با اختلاف زیادی بیشتر باشه، چون احتمالاً به ظن آقایون مصلحت اینجوریه! فقط فرق خبرش اینه که مجری هنگام دادن خبر مرگ این 168 نفر یه حال اساسی به بیننده ها میده و قیافه ی ناراحت به خودش میگیره و بعدش هم مثل یه پسره مظلوم و گل به همه ی ملت ایران قول شرف میده که به جون مادرامون ارزیابی می کنیم و به شما هم خبر میدیم. شما فقط خودتون رو ناراحت نکنید چون ما اینجا وایستادیم مثله توپ!، بعدشم میریم واسه یه آهنگ توپ که شما بیننده ها رو از این مود غم در بیاریم! با ما باشید.
پی نوشت ها:
1- یعنی اگه رئیس جمهور دستور پیگیری نمی داد، بچه های تیم بررسی و ارزیابی رو مود مناسب جستجو و بررسی نمیومدن؟، این ادا اطوارا خیلی وقته که خز شده!
2- چقدر مفت و فله ای میشه تو این مملکت مُرد!
چقدر مفت و فله ای ؟
چقدر مفت؟
چقدر؟
؟
3- راستی الان رفستجانی در دانشگاه تهران مشغول صحبته و می تونید گزارش لحظه به لحظه نماز جمعه تهران رو اینجا بخونید.
4- گزارش نه چندان کامل نماز جمعه تهران و برخی اخبار مربوط به آن را می تونید اینجا بشنوید، از هیچی بهتره.
5- لیست فیلم های نماز جمعه ی امروز 26 تیر را اینجا ببینید.
6- من خبر مستقیم ندارم ولی احتمال خیلی زیاد امروز خیلی شلوغه، چون تجربه نشون داده هلیکوپتر نیروی انتظامی فقط روزهایی که خبری شده می پره و الان در حال پریدن بر فراز تهرانه.
7- تحلیل سخنان رفسنجانی را هم اینجا بخوانید.