چهارشنبه، مهر ۰۱، ۱۳۸۸

آخرین اخبار

یه بار یکی به من گفت این همه لینکی که تو بلاگت گذاشتی کار باحالی نیست و حرکت چیپیه، مطمئنم که درست میگه ولی چه کنم که همه ی این لینک ها رو دوست دارم... "می خوانم" ها و "سیاست" ها که اصل لینک ها هستند و نبودشون مرگه...
قسمت "موسیقی" و "عکس" را چه جوری می تونم نخوانم که بخش عظیمی از علاقه و احساس من اونجاست...
بخش "اقتصاد" که واقعاً عالیه و هیچ رقمه نمیشه که نباشه...و اینجوری خلاصه...
به هر حال دیروز اومدم که چندتا از وبلاگهایی رو که تو لیست دارم و فعلاً فعال نیستن پاک کنم ولی دلم نیومد که نیومد. از ترس این که دوباره شروع به نوشتن کنن و من از دستشون بدم...یه عده ای از این بلاگ ها هم که دوستای قدیمین و حسابشون جداست...
خلاصه اینجا تغییر زیادی از لحاظ لینکها نکرد و من بیشتر و بیشتر پی بردم و می برم که دارم به اینجا و این وبلاگ ها و وبلاگ خوانی ها شدیداً وابسته میشم.
پی نوشت:
دو بخش "فیلم" و "طنز" در بلاگم همیشه خالی بوده، دلیلشم اینه که تا حالا وبلاگی طنز نویس و همینطور فیلم نویس(!) ندیدم که مرتب و خوب و تخصصی بنویسه. اگه شما دیدید به ما هم بگید.