سه‌شنبه، شهریور ۱۰، ۱۳۸۸

آخرین نوای سه شنبه 6


این هفته رو مود یه آهنگ لایت راک فارسی بودم، هادی پاکزاد، رضا یزدانی، خاک، فرشید اعرابی و چند تا دیگه رو دوباره گوش کردم، ولی بین اینها فقط خاک و کیوسک و تقریباً رضا یزدانی بودن که جالب بودن برام.
در این رابطه باید بگم خیلی از نوازنده ها و موسیقیدان ها قبلاً گفتن و هنوز هم می گن که فارسی خوندن روی آهنگهای راک جواب نمیده و جور در نمیاد، حرف غلطی هم تا الان نبوده. تجربه ی نه خیلی موفق گروه راک و آلترناتیو اوهام پر واضح بود و به نظر من تا الان هم فقط آهنگ های کیوسک، خاک و چندتا دیگه بودن که خوب از آب در اومدن. به هر حال تا به امروز خیلی هم از عمر راک جدید فارسی نمیگذره و باید صبر کرد و دید و زود قضاوت نکرد.
خلاصه آهنگ فوق العاده زیبای این هفته از گروه خاکه، با نوازندگی گیتار و صدای زیبای شهریار خاتم به نام غروب تنهایی:

پ. ن:
1- چندتا آهنگ خوب دیگه هم پیدا کردم و به احتمال زیاد برای هفته ی دیگه هم تو همین سبک یه آهنگ می ذارم و احتمالاً از گروه خاک.
2- آلبوم جدید شجریان به نام "رندان مست" رو هم امروز گرفتم، شاید در هفته های آینده ازش اینجا بذارم.
3- البته از اوهام هم چندتاشو که باحالن به خاطر صالح هم که شده در هفته های آینده حتماً می ذارم.
4- راستی 31 آگوست که روز جهانی وبلاگ بود رو متاسفانه از دست دادم و نشد طبق رسم این روز 5 تا از وبلاگ هایی رو که دوست داشتم اینجا لینک کنم، باشه برای سال دیگه...