چهارشنبه، مرداد ۲۸، ۱۳۸۸

آخرین نوای سه شنبه 4


موسیقی این هفته از پینک فلوید:

پی نوشت ها:
1- ببخشید که این هفته یه کم تاخیر داشتم و با دیر آپلود کردنم باعث شدم این پست تبدیل بشه به اولین نوای چهارشنبه، داشتم یه جای دیگه یه آخرین نوای سه شنبه ی دیگه گوش می دادم، حال داشت می داد. دلم نیومد بیخیالش بشم.
2- این ایده ی آهنگ گذاشتن اینجا هم شده برام دردسر! همش دارم انواع و اقسام شنیدنی ها رو می شنوم، از عتیقه های ایرانی و غیر ایرانی بگیرید بیاید تا انواع سازها و سبک ها ی جدید و مختلف.
به چیزهای جالبی هم برخورد می کنم گاهی، یکیش مثلاً اینه که بهرام آقاخان یه قطعه ی گیتار فلامنکو زده و اسمشو گذاشته "تانگو برای استاد میر هادی". نواخته ی قشنگی بود و حرکت قشنگی نیز هم.
3- در فروشگاه موسسه رسانه های تصویری، تعداد خیلی زیادی سی دی دیدم به نام موسیقی نواحی ایران، تقریباً همه ی نواهای ایرانی رو پوشش می داد، از جنوب تا شمال، شرق و غرب، موسیقی کیش و قشم، موسیقی مازندران، خراسان، آذربایجان، بختیاری و ...، خیلی به نظر باحال میومدن، می خواستم حتما بگیرمشون، به ذهنم زد کادوی تولد، سی دی ها رو درخواست بدم به بچه های ستاد سالگرد که فعلاً در مرحله ی اصرار و انکاره.
به هر حال اگر این دفعه هم نشه حتماً یه دفعه ای می شه و من این سی دی ها رو می گیرم و احتمالاً بعضی هاشون رو اینجا می ذارم.