چهارشنبه، دی ۲۵، ۱۳۸۷

محاسبات عددی


به حساب خود برسید پیش از آن که به حسابتان برسند.
**********************
این عادت شب امتحان درس خوندن هم یه معضل جاودانه شده برای ما، به خدا!
درسی رو که همه طی 4 ماه خوندن من باید تو 91 ساعت بخونم( تازه این در شرایطیه که من کلا از مبحث خواب منصرف بشم) سر کلاسش هم که خب نرفتیم دیگه اقلا ببینیم استادش چه شکلیه؟! در نتیجه آشنایی که من در حال حاضر با این درس دارم همونقدره که حضرت آدم از نانو تکنولوژی می دونست!
ولی خدا بزرگه دیگه، کلا من از همون اولش به بزرگ بودن خدا ایمان راسخ داشتم! اصلا الان که بیشتر بررسی می کنم می بینم که جماعت ما شب امتحانیها به بزرگ بودن خدا بیشتر احتیاج داریم تا ایمان.
پ.ن 1: این جمله ی بالای ستاره ها رو هم وقتی داشتم درس می خوندم به ذهنم رسید، دقیق اطلاع ندارم که چه کسی گفته.
پ.ن 2:الان که این پست رو نوشتم وقتم از 91 ساعت به 90 ساعت و 45 دقیقه تقلیل یافت.
پ.ن 3: البته اگه روز قبلش 2 تا امتحان نداشتم خب شرایط خیلی بهتر بود دیگه...