پنجشنبه، تیر ۰۴، ۱۳۸۸

به جنبش اعتراضی بادکنک سبز بپیوندید، جمعه 5 تیر ساعت 1 بعد از ظهر

جمعه 5 تیر ساعت 1 ظهر بادکنک های سبز و سیاه خود را که با روبان های سبز و سیاه تزئین شده اند، به آسمان می فرستیم تا اعتراض خود را به مسالمت آمیزترین شکل ممکن اعلام نماییم. برای پرکردن بادکنک ها می توانید از گاز شهری استفاده کنید. بدین شکل که در ابتدا یک سوم بادکنک از هوا پر شود و دو سوم بقیه هم به وسیله ی گاز شهری.
البته با توجه به استفاده از گاز شهری و احتمال انفجار گاز توجه شود که از مجاورت وسایل جرقه و شعله زا با بادکنک جلوگیری شود.
پ. ن 1: در ضمن آنطور که از اخبار به گوش می رسد ظاهراً آدرس محل دفن ندا از قرار زیر است:
بهشت زهرا، قطعه ۲۵۷، ردیف۴۱، شماره ۳۲
پ. ن 2: متن جالبی خوندم در وبلاگ آنتی تز که نوشته بود:
"به همین دلیل مهمترین کارکرد یک حکومت توتالیتر و تمامیت خواه برای بقای خود، قطع ارتباط افقی میان شهروندان است تا تجربه "دیده" شدن پدیدهها و امور قابل انتقال نشود. تا افراد درک نکنند که همگی در حال سقوط اند. و همگی ذیل این تبعیض و تحقیر، دارای حسی مشترک و اضطرابی درونی هستند. "
جالب و درست گفته و رفتار صدا و سیما هم به خوبی بیانگر این واقعیته...
متن کامل رو هم از اینجا می تونید بخونید.

چهارشنبه، تیر ۰۳، ۱۳۸۸

در احوال تنها برادرم و غیبت چند روزه ام

داد و بیداد که چه گذشت بر من یکشنبه و دوشنبه شب ( 30 , 31 خرداد ) در اتاق خالی از تنها برادرم...
صد لعن و نفرین بر این نا مردمان باد، که گر شد، خود نشد و اینان کردند که بر همینان باد این لعن و نفرین مکرر.

- به مناسبت بروز درد ناگهانی، شدید و خطرناک در قلب و دست چپ تنها برادرم و بستری شدن چند روزه اش در بیمارستان به دلیل فشارهای گسترده ی روانی این روزهای شوم و این مشغله های عبث انتخاباتی و نظاره ی صحنه های به غایت تلخ زاییده ی کژ خلقی این بی خردان، که چه بسا می رفت به خلق اثری به غایت زشت و بی معنا و نا بهنگام برای برادرم، من و خانواده ام.

پ. ن 1: پس از فوت پدرم بر اثر عارضه ی قلبی که تیر ماه امسال دومین سالگرد تلخش فرا خواهد رسید، این روزها دیگر توان تحمل فشار های این چنینی برای خود و خانواده ام را ندارم.
پ.ن 2: این بود دلیل غیبت چند روزه ام.

دوشنبه، تیر ۰۱، ۱۳۸۸

برائت 1


آبخت چه کرد با ما این جان روزگار
آبخت چه داد به ما هدیه آموزگار؟
****
بدینوسیله ابراز برائت می نمایم از آنچه که به چشم دیدم دراین مدت در خیابان ها و یو تیوب ها و گلوله در گلوی نحیف آن دختر ( که چشمان بی نگاهش و خون پخش شده اش بر روی زمین لحظه ای رها نمی کند بغض گلویم و ذهن آشفته ام را )، از آنچه که خواندم، از آنچه که نوشتم، از آنچه که یاد گرفتم از شخصیت این نامردمان، از آنچه که دانستم از بازی ها و سیاست هایشان، چه اگر این ها نیز نمیدانستم از ایشان، مرا نه فرقی می بود و نه باکی! که من اکنون نیز همان خاکم که بودم.

جمعه، خرداد ۲۹، ۱۳۸۸

قطعه شعر جمعه

اطلاعیه ستاد کروبی: برنامه تجمع اعتراض آمیز روز جمعه، به شنبه ساعت ١٦ در میدان انقلاب موکول شد

ستاد انتخابات مهدی کروبی در اطلاعیه ای اعلام کرد: برنامه تجمع اعتراض آمیز روز جمعه به شنبه 30 خرداد ساعت ١٦ در میدان انقلاب موکول شد.
متن اطلاعیه به شرح زیر می باشد :
به دنبال در خواست مجوز تجمع در میدان انقلاب به منظور اعتراض به نتایج مخدوش اعلام شده انتخابات ریاست جمهوری ضمن تقدیر از حساسیت مهم مردم شریف ایران به اطلاع می رساند برنامه قبلی اعلام شده در خصوص حضور در نماز جمعه با لباس مشکی لغو گردید.لذا از هموطنان عزیز می خواهیم روز شنبه با حضور پر شور خود در راهپیمایی بزرگ میدان انقلاب تا آزادی اعتراض خود را به نحوه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اعلام نمایند.

پنجشنبه، خرداد ۲۸، ۱۳۸۸

برپایی سایت اینترنتی برای بررسی رای های داده شده به کروبی و رضایی

این دو سایت جهت ثبت نام از کسانی که به این دو کاندیدا رای داده اند برپا شده است، و با گرفتن آمار دقیق رای دهندگان به پروسه اعتراض این دو کاندیدا به نتایج به دست آمده از انتخابات کمک می کند.

یکشنبه، خرداد ۲۴، ۱۳۸۸

گفتار اندر خطاب به یکی از کاندیداها

ای کاندیدایِ مار بر دوش / ای دیکتاتور ِ هم مرام جورج بوش
دولت طلبی سبب نگه دار / با خلق خدا ادب نگه دار
آنجا که فسانه ای سگالی / از ترس خدا مباش خالی
وان شغل طلب زروی حالت / کز کرده نباشدت خجالت
و... از این دست سخن بسیار است
**********
اندر احوالات خودمان ها:
ساقی می مشکبوی بردار / بند از من چاره جوی بردار
آن می که عصاره ی حیاتست / با کوره ی کوزه ی نباتست
زین خانه ی خاک پوش تا کی / زو خوردن زهر و نوش تا کی
چون پیله ببند خانه را در / تا در شب خواب خوش نهی سر
این خانه که خانه ی وبالست / پیداست که وقف چند سال است
ساقی ز می و نشاط منشین / می تلخ ده و نشاط شیرین
آن می که چنانکه حال مرد است / ظاهر کند آنچه در نورد است
از اینجور حرفا...
پ. ن 1: اینجا تهران است، تقریباً همه ی سایت های خبری و اطلاع رسانی فیلتر شده اند، پهنای باند اینترنت توسط مخابرات برخی از مناطق کم شده است لذا کاربران با مشکل سرعت اینترنت فوق العاده پایین روبرو هستند، اس ام اس ها قطع شده اند، مردم ناراضی از نتیجه ی انتخابات توسط یگان های ویژه سرکوب می شوند، امتحان های شنبه و یکشنبه ( 23 و 24 خرداد ) دانشگاه های آزاد و تهران و شریف و امیر کبیر لغو شده اند، کلاً شکر خدا همه چیز نا فرم روبه راه است. الحمدلله

شنبه، خرداد ۱۶، ۱۳۸۸